Záruční servis

Využítí autorizovaných servisů je rychlejší, než reklamovat zboží u prodejce, ten nám ve výsledku stejně stroj přepošle. Využítím autorizovaného servisu se tak v tomto procesu zbavíte jednich rukou navíc, kterými projde Váš stroj.

Jak postupovat při záručním servisu

Mějte po ruce připravené veškeré doklady, které jste dostali při koupi - budeme tam hledat výrobní číslo zařízení a v případě prodloužených záruk nějaká osvědčení.

Dále nás stačí kontaktovat a domluvit se na datu opravy. Menší zboží příjmáme rovnou u nás v servisu, větší stroje se podle charakteru závady pokusíme opravit buďto přímo na místě, nebo, pokud bude potřeba, tak si stroj odvezeme si k nám, opravíme a pak zase přivezeme.

Veškerou administrativu řešíme za Vás, takže nám podškrábnete jen pár papírů a fungujete dál.

Výhody záručního servisu strojů značky Brother

  • svoz opravovaného zařízení ZDARMA
  • zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy ZDARMA

Pozáruční servis

Pozáruční servis probíhá jako servis jiných značek, nicméně u strojů Brother a Konica Minolta máte jistotu, že se o Váš stroj postarají profesionálně vyškolení a certifikovaní technici přímo na tyto značky.

Image description
Certifikát za ...
Image description
Certifikát za ...

Více o samotném servisu naleznete v sekci služby / servis.

Chcete s námi spolupracovat a psát tak náš příběh?

KONTAKTUJTE NÁS