Záruční servis
Využítí autorizovaných servisů je rychlejší, než reklamovat zboží u prodejce, ten nám ve výsledku stejně stroj přepošle. Využítím autorizovaného servisu se tak v tomto procesu zbavíte jednich rukou navíc, kterými projde Váš stroj.
Jak postupovat při záručním servisu
Mějte po ruce připravené veškeré doklady, které jste dostali při koupi - budeme tam hledat výrobní číslo zařízení a v případě prodloužených záruk nějaká osvědčení.
Dále nás stačí kontaktovat a domluvit se na datu opravy. Menší zboží příjmáme rovnou u nás v servisu, větší stroje se podle charakteru závady pokusíme opravit buďto přímo na místě, nebo, pokud bude potřeba, tak si stroj odvezeme si k nám, opravíme a pak zase přivezeme.
Veškerou administrativu řešíme za Vás, takže nám podškrábnete jen pár papírů a fungujete dál.
Výhody záručního servisu strojů značky Brother
- svoz opravovaného zařízení, u vybraných modelů ZDARMA
- možnost zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy